"Ik echter vertrouw op Uw goedertierenheid, mijn hart zal zich verheugen in Uw heil, ik zal voor de HEERE zingen, omdat Hij goed voor mij geweest is." (Psalm 13:6)

Collectebonnen

Tijdens de kerkdienst is er naast de diaconale collecte één collecte voor het kerkenwerk en bij de uitgang één voor een specifiek onderdeel van het werk van de kerkrentmeesters. Bijdragen aan de collectes tijdens de kerkdiensten bestaan uit contant geld  en collectebonnen. Door het gebruik van collectebonnen is uw bijdrage (met inachtneming van de fiscale regels) aftrekbaar voor de inkomstenbelasting. In onze gemeente gebruiken we 4 kleuren collectebonnen. (zie tabel hieronder).

Hoe bestelt u collectebonnen?

• U betaalt vooraf het bedrag van de door u gewenste kaarten door middel van een bankoverschrijving.
  • Deze overschrijving doet u naar de bankrekening van de Hervormde Gemeente Lienden: NL09 RBRB 0696 4844 12(Regiobank)
  • In de omschrijving van uw overboeking geeft u per kleur aan hoeveel kaarten u wenst te ontvangen.
    (voorbeeld: 4x groen en 2x blauw).
  • Daarnaast vermeldt u in de omschrijving het bezorgadres. (straat en huisnummer).

Tijdstip van bezorgen?

• De bonnen worden 1x per week bezorgd op woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag.
  • Als voor woensdag het bedrag is ontvangen op bovenstaande bankrekening van de Hervormde Gemeente Lienden (Regiobank) mag u er van uit gaan dat de collectebonnen voor de (eerstvolgende) zondag worden bezorgd.

Kosten per bon en kaart

Hieronder staan de kleur, bon en kaart prijs:

Kleur  1 bon  1 kaart
Blauw € 0,40 €  10,00