"Zeker, mijn ziel, zwijg voor God, want van Hem is mijn verwachting." (Psalm 62:6)

Alphacursus

Cursus 2024

De Alpha is voor iedereen! Heb je vragen over het leven of over het christelijk geloof? Dan is Alpha echt iets voor jou. Er is tijdens Alpha alle ruimte om het gesprek aan te gaan en je vragen en ideeën te delen.

Op Alpha denk je samen na over tien inspirerende onderwerpen. Iedereen komt met zijn eigen vragen en ideeën. Je ontdekt altijd iets nieuws. Je ontmoet leuke, nieuwe mensen en het is helemaal gratis.

Elke avond begint met een lekkere maaltijd. Hét moment om elkaar op een ontspannen manier goed te leren kennen. Na de maaltijd luister je naar een kort, inspirerend verhaal over een van de onderwerpen. Daarna is er alle ruimte om je vragen en gedachten te delen in kleine groepen.

Er zijn totaal tien Alpha-bijeenkomsten. Tijdens elke bijeenkomst staat een ander onderwerp centraal. Op Alpha bespreek je onder meer de volgende onderwerpen:

• Is er meer?
  • Wie is Jezus?
  • Bidden: waarom en hoe?
  • De Bijbel lezen: waarom en hoe?
  • Hoe zit het met de kerk?

———————————————————————————
Startavond: Maandag 29 januari 2024
Plaats: Verenigingsgebouw de Open Deur naast de Hervormde Kerk in Lienden (Papenstraat 1)
Tijd: 18.30 tot uiterlijk 21.30
Graag van tevoren aanmelden i.v.m. maaltijd.
Contactpersonen: Wim van den Bos en Henrita van Kralingen
Email: alphacursus@hervormdlienden.nl

Zin in een nieuwe uitdaging? Je bent van harte welkom op Alpha. Wil je meedoen of gewoon een keertje vrijblijvend kennismaken? Vul het contactformulier hieronder in en wij nemen contact met je op.

Ik geef toestemming